Gerő Sándor háromképes csíkja a Ludas Matyi 1958/19-es számából. Erről egy dalszöveg jutott az eszembe, valamelyik Táncdalfesztiválon hangzott el talán (a képregény alatt olvasható).

GeroSandor_Ludas1958-19.jpg

Velem szemben ül egy szép lány, minden évben jól látom
Szörnyen hűvös, és a hőfok köztünk mínusz harminc fok
Bementünk az alagútba, elhúzódott hidegen
Kijöttünk az alagútból, nem volt már oly idegen

Az expressz száguld, az expressz száguld,az expressz száguld, jön az alagút!

Kérdezgettem erről-arról, szóltam egy-két kedves szót
Viccet mondtam rosszat-jót is, de ő csak nem válaszolt
Bementünk az alagútba, hozzá ért a két kezem
Kijöttünk az alagútból, válaszolt már szívesen

Badacsonyból jött a kislány, volt nála egy üveg bor
Szóltam később, újra innék, mert ez tényleg finom volt
Bementünk az alagútba mellé ültem,oly csinos
Kijöttünk az alagútból rúzsos lettem, s ő piros

Gyanús lett a sok-sok fénykép, mutatott már eleget
Jó, hogy azt nem mondta mindjárt, feleségül vegyem el
Bementünk az alagútba, nem látott a sötétben
Közben én az alagútban a fülkéből megléptem.

Az expressz száguld, az expressz száguld

(G. Dénes György)

Szerző: Bayer Antal  2014.01.28. 08:54 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepregenymuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr15786032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása